Users accessing the site through a browser that does not support CSS will be able to view all of the content correctly thanks to the structural markup.
Furthermore, alternative contents to flash movies, and Java Applets have been added.
Tecnology applied:
W3C. CSS
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Accessibility of the Customer Service Helpline
Bankia has a special helpline for people with hearing and/or speech impairments.
Bankia thus becomes the first leading financial institution to adopt this sytem, which allows users with hearing impairments to contact the Customer Service Helpline from their mobile phone, by text and real-time, without the need for other people to act as intermediaries. This line is open from 8 a.m. to 10 p.m., Monday to Sunday.
Bankia cuenta con una l�nea de atenci�n telef�nica para personas con discapacidad auditiva y/o del habla.
Las personas interesadas pueden acceder a continuaci�n a las instrucciones para descargarse en su tel�fono m�vil, de manera gratuita, el software necesario para utilizar este servicio. null
Bankia se convierte as� en la primera gran entidad financiera en adoptar este sistema, que permite al usuario con discapacidad auditiva contactar con el Servicio de Atenci�n Telef�nica desde su tel�fono m�vil, en modo texto y en tiempo real, y sin necesidad de otras personas que act�en como intermediarios.
Este tel�fono estar� disponible desde las 8 de la ma�ana hasta las 10 de la noche, de lunes a domingo. null