La informació del portal BankiaHabitat ja és accessible a tot tipus de persones, incloses les que pateixen algun tipus de discapacitat.
El portal BankiaHabitat ha estat programat amb les tècniques més avançades i directrius d'accessibilitat internacional, que fan de la navegació un acte sense límits per a tot tipus d'usuaris.
Entre les mesures aconseguides destaquen:
Les imatges, bàners, fins i tot taules publicades al portal BankiaHabitat incorporen, quan cal, una descripció que faciliten la comprensió de la informació continguda en estos recursos gràfics.
Així, és possible saber quines imatges acompanyen els continguts, quins productes o idees promocionen els diferents bàners o quines dades es faciliten en algunes de les taules.
La majoria dels enllaços del portal incorporen informen sobre el seu destí i aclareixen si es desplegaran en una nova finestra.
Les pàgines que componen el portal disposen d'un estil alternatiu optimitzat per a impressió.
En cas que l'usuari accedisca al portal a través d'un navegador que no suporte CSS, el marcatge estructural permet visualitzar correctament tots els continguts.
D'altra banda, s'han incorporat continguts alternatius a les pel·lícules Flash i les miniaplicacions de Java.
Mostra la normativa del WCAG 1.0. Obri en una finestra nova.
Bankia compta amb una línia d'atenció telefònica per a persones amb discapacitats auditives i/o de la parla.
Les persones interessades poden accedir, a continuació, a les instruccions per a baixar-se al telèfon mòbil, de manera gratuïta, el programari necessari per a utilitzar este servei. A partir d'aleshores podran trucar al número de telèfon 902 24 48 22 i fer qualsevol consulta sobre informació general de productes i serveis.
Accés a les instruccions . Obri en una finestra nova.
Bankia es converteix així en la primera gran entitat financera que adopta este sistema, que permet a l'usuari amb discapacitats auditives contactar amb el Servei d'Atenció Telefònica des del seu telèfon mòbil, en mode text i en temps real, i sense necessitat d'altres persones que actuen com a intermediaris.
Este telèfon estarà disponible des de les 8 del matí fins a les 10 de la nit, de dilluns a diumenge. Fora d'este horari, l'usuari podrà deixar un missatge perquè al dia següent, gratuïtament, l'entitat es pose en contacte amb ell.